bla bla bla

 

Frågor & Svar

Jag har inte fått någon Orderbekräftelse!
Detta kan bero på att antingen skrev du in fel e-mail adress när du lade beställningen eller så kan det bero på att beställningen inte gick igenom. Det finns vissa regler för betalning med Faktura och Delbetalning och om man inte uppfyller dessa krav så går inte ordern igenom. Vi kan inte alltid se exakt varför en order inte godkänts utan det är Handelsbanken Finans som kan hjälpa er med detta.

Hur får jag reda på status på min order?
Om din order har gått igenom så får du en orderbekräftelse via e-post. När ordern är godkänd så kommer ett nytt e-post meddelande. När varan sedan är packad och levererad så kommer ett nytt e-post med leveransinformation och även instruktioner om hur du kan spåra ditt paket själv via Brings hemsida. Om något problem har uppstått med någonting i ordern så hör vi av oss.

Kan jag ändra en befintlig beställning?
När vi har godkänt ordern så går det inte att ändra i den. Om ni vill ändra i ordern innan den är godkänd så kontakta oss så makulerar vi den och då kan ni lägga en ny order.

Vad behöver jag skriva i ett orderrelaterat mail?
Det räcker med att ni har minst en av följande punkter med i mailet för
att vi snabbt och smidigt ska kunna behandla ert ärende:
- Ordernummer
- Namnet på personern som gjorde beställningen

Varför kan jag inte betala med kort?
Du behöver din bankdosa eller personliga kod när du handlar hos oss via nätet. Vissa banker har även spärrat kort från att handla via e-handel, kontakta er bank om denna spärr finns på ert kort.

Vad har e-handeln för öppettider?
Ni kan handla via e-handeln dygnet runt dock så svarar kundtjänst på frågor dessa tider:
Måndag - Fredag: 11.00 - 17.00

E-post: kundtjanst@nids4kids.se



Butikerna/Kundtjänst

BACKAPLAN, GÖTEBORG Färgfabriksg. 1

Mån - Fre: 10.00 - 18.00
Lördag: 10.00 - 16.00
Söndag/Helgdag:
11.00 - 16.00

Öppettider midsommar:

Midsommarafton 10.00-14.00

Midsommardagen STÄNGT

 


Tel: 031 - 22 68 22

Vi har
"det mesta för de minsta"

____________________

E-handelns Kundtjänst:

Mån - Fre: 11.00 - 17.00

kundtjanst@nids4kids.se


Sommarkampanj med Ecster 2017

Kampanjen gäller 15 maj till och med 30 juni 2017
Gäller 15 maj till och med 30 juni 2017